Ana içeriğe atla

İzlemediyseniz izlemeniz gereken 5 kore dizisi

1.Personal Taste

Tür : Komedi, dram ,romantik


2. Weightlifting Fairy Kim Bok-Joo

Tür : Komedi,Romantik

Hikaye sporcular arasında geçen arkadaşlık ve aşkı ele alıyor.



3.While you were sleeping

Tür:Fantastik, Romantik

Rüyalarınızda geleceği görseydiniz nolurdu?

4 .Boys Over Flower

Bu dizi benim ilk izlediğim kore dizisiydi ve favorim. Kesinlikle izleyin.
Tür:Komedi, Romantik


5.The Heirs

Tür: Romantik,komedi,dram
Bu dizimizde klasik aşk hikayelerinden fakat izlenmesi gerektiğini düşünüyorum, zira oyuncularından ötürü kesinlikle izlenmeli.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yakışıklı mı yakışıklı anime karakterleri!

Kaichou wa Maid Sama-Usui Hem tatlı... hem seksi! daha ne olsun! Noragami -Yato Bu arkadaşta hem tatlı hem karizmatik... Bungou Stray Dogs-Osamu Dazai Bu adam benim favorim, kim ne derse desin.. şu tipe bakın! Bungou Stray Dogs -Chuuya Nakahara Bu arkadaşta biricik arkadaşı Dazai gibi yakışıklı! Kamisama Hajimemashita-Tomoe Kuroshitsuji-Sebastian Böyle kahyaya neler verilmez.. Naruto-Hatake Kakashi Gördüğüm anda vuruldum....O gizemli haliyle etkilenmeyen yoktur sanırım. Hotarubi no Mori e- Gin Sonu pek güzel olmasa da...  Listenin devamı gelecek!

Kızıl anime karakterleri !

Sizde benim gibi kızıl saçlı anime karakterlerine hayransanız buyrun bakın ateş eden anime karakterleri ! (akatsuki no yona) tabii ki erza scarlet olmazsa olmaz şu güzelliğe bakın.. (fairy tale) Karma akabane (assasination classroom) Mikoto Suoh (K project) Bilemedim sayılır mı ama ... Mio Naruse :) Otoya ittoki (uta no prince sama) eriyor muyuz? bence eriyoruz.. Rin Matsuoka (free) Yuusuke Asahina (brother conflict)

En manyak 5 anime karakteri

Mirai Nikki -Yuno Gasai    Kakegurui - Ikishima    Boku no Hero Academia-Himiko Kakegurui-Yumeko (bu anime psikopat dolu) Deadman Wonderland-Minatsuki