Ana içeriğe atla

Öğrenciler buraya! hesaplı pizza nasıl yapılır?

Hepimizin genel sorunudur bu ucuza güzel yemek nasıl yapılır? Sizce de pizza güzel bir yemekse size uygun fiyatlı pizza tarifi vereceğim.
Gerekli malzemeler
Kurumuş veya taze ekmek
İki yufka
Biraz kaşar peyniri (yoksa beyaz peynir veya hiç bir şey olmak zorunda değil.)
(bimden ve şoktan bulabileceğiniz) Piliç salam
Ve yine aynı marketlerden alabileceğiniz sucuk
Salça
Tuz
Karabiber (istediğiniz bir çok baharat) Daha bir çok malzemeyi ekleyebilirsiniz emin olun kaldırır.


ilk önce fırın tepsisine bir yufkayı serin daha sonra ekmeğimizi dilimleyip dilimlenmiş ekmekleri yufkanın üzerine serin tamamen tepsiyi kapladıktan sonra salçayı su ile seyreltip ekmeklerin üzerine sürün ,dökün.



Daha  sonra diğer yufkayı üzerine serin dilimlediğimiz sucukları salamları ve salçayı tüm yufka katına yayın .Tepsinin kenarından sarkan yufka parçalarını bürerek kenarlara sıkıştırın.Üzerine birazcık kaşar peynir rendeleyip fırına atın ben 180 derece fırında kaşarlar eriyene kadar yaptım fakat siz dilediğiniz sürede ve ısıda yapabilirsiniz.Unutmadan fiyatlarıda açıklayayım, 5 tllik kaşar peynir almıştık 250 gram civarındaydı sanırım.Sucuğu 2 tl ye kipadan bulmuştuk ama şokta ve bimdede 3-4 tl ye satılmakta , 750 gramlık büyük salamlardan almıştık oda 6 tl  ekmek 1 tl yufka 7 tanesi 3 tl .
Ve bu saydığım malzemelerin hepsini kullanamayorsunuz zaten ekmek dışında hepsinden kalıyor.Yaklaşık 30-35 tl ye hem pizza yapmış olursunuz hemde salam sucuk  kaşar ve yufkaya sahip olursunuz fazladan.Denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.Hatta ben pizzanın içine önceden kalma patates kızartmalarınıda eklemiştim çok doyurucu olmuştu.

İsterseniz biberde ekleyebilirsiniz.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yakışıklı mı yakışıklı anime karakterleri!

Kaichou wa Maid Sama-Usui Hem tatlı... hem seksi! daha ne olsun! Noragami -Yato Bu arkadaşta hem tatlı hem karizmatik... Bungou Stray Dogs-Osamu Dazai Bu adam benim favorim, kim ne derse desin.. şu tipe bakın! Bungou Stray Dogs -Chuuya Nakahara Bu arkadaşta biricik arkadaşı Dazai gibi yakışıklı! Kamisama Hajimemashita-Tomoe Kuroshitsuji-Sebastian Böyle kahyaya neler verilmez.. Naruto-Hatake Kakashi Gördüğüm anda vuruldum....O gizemli haliyle etkilenmeyen yoktur sanırım. Hotarubi no Mori e- Gin Sonu pek güzel olmasa da...  Listenin devamı gelecek!

Kızıl anime karakterleri !

Sizde benim gibi kızıl saçlı anime karakterlerine hayransanız buyrun bakın ateş eden anime karakterleri ! (akatsuki no yona) tabii ki erza scarlet olmazsa olmaz şu güzelliğe bakın.. (fairy tale) Karma akabane (assasination classroom) Mikoto Suoh (K project) Bilemedim sayılır mı ama ... Mio Naruse :) Otoya ittoki (uta no prince sama) eriyor muyuz? bence eriyoruz.. Rin Matsuoka (free) Yuusuke Asahina (brother conflict)

En manyak 5 anime karakteri

Mirai Nikki -Yuno Gasai    Kakegurui - Ikishima    Boku no Hero Academia-Himiko Kakegurui-Yumeko (bu anime psikopat dolu) Deadman Wonderland-Minatsuki